г. Киев: 044 425 96 36
info@oasis.com.ua
 
Главная
О нас
Страны
Агентствам
Бронирование on-line
Контакты
Где купить тур





О Египте
Курорты
Подбор туров
Каталог туров
Отели
Рейсы
Стоп-сейл
Экскурсии
Туры в Таиланд
Туры в Таиланд
Туры в Таиланд
О ТаиландеО Таиланде
Курорты ТаиландаКурорты
Туры в ТаиландПодбор туров
Туры в ТаиландКаталог туров
Отели в ТаиландОтели
Рейсы в ТаиландРейсы
Стоп-сейл в ТаиландСтоп-сейл
Экскурсии в ТаиландЭкскурсии
Туры в Индия
Туры в Индия
Туры в Индия
О ИндииОб Индии
Курорты ИндииКурорты
Туры в ИндиюПодбор туров
Туры в ИндиюКаталог туров
Отели в ИндииОтели
Рейсы в ИндиюРейсы
Стоп-сейл в ИндиюСтоп-сейл
Экскурсии в ИндииЭкскурсии
Туры в Эмираты
Туры в Эмираты
Об ОАЭОб ОАЭ
Об ОАЭКурорты
Подбор туров в ЭмиратыПодбор туров
Каталог туров в ЭмиратыКаталог туров
Отели в ОАЭОтели
Рейсы в ЭмиратыРейсы
Стоп-сейл в ОАЭСтоп-сейл
Экскурсии в ЭмиратахЭкскурсии
Туры в Шри Ланку
Туры в Шри Ланку
Туры в Шри Ланку
О Шри ЛанкеО Шри Ланке
Курорты Шри ЛанкиКурорты
Туры в Шри ЛанкуПодбор туров
Туры в Шри ЛанкуКаталог туров
Отели в Шри ЛанкеОтели
Рейсы в Шри ЛанкуРейсы
Стоп-сейл в Шри ЛанкуСтоп-сейл
Экскурсии в Шри ЛанкеЭкскурсии
Туры в Марокко
Туры в Марокко
Туры в Марокко
О МароккоО Марокко
Курорты МароккоКурорты
Туры в МароккоПодбор туров
Туры в МароккоКаталог туров
Отели в МароккоОтели
Рейсы в МароккоРейсы
Стоп-сейл в МароккоСтоп-сейл
Экскурсии в МароккоЭкскурсии
Последние SPO
Тунис

SPO_TN_KBP_007_16, c-05/05 по-15/05 (Киев)

SPO_TN_LWO_ALT_005_16, c-12/05 по-22/05 (Киев)

SPO_TN_LWO_MAGIC_004_16, c-12/05 по-22/05 (Киев)

SPO_TN_HRK_ALT_005_16, c-08/05 по-29/05 (Киев)

SPO_TN_HRK_MAGIC_004_16, c-08/05 по-29/05 (Киев)

SPO_DJE_KBP_ALT_005_16, c-10/05 по-31/05 (Киев)

SPO_DJE_KBP_MAGIC_004_16, c-10/05 по-31/05 (Киев)

SPO_TN_KBP_ALT_005_16, c-08/05 по-31/05 (Киев)

SPO_TN_KBP_MAGIC_004_16, c-08/05 по-31/05 (Киев)

SPO_TN_LWO_ALT_002_16, c-01/05 по-01/05 (Киев)

SPO_TN_LWO_MAGIC_001_16, c-01/05 по-01/05 (Киев)

SPO_TN_HRK_ALT_002_16, c-28/04 по-28/04 (Киев)

SPO_TN_HRK_MAGIC_001_16, c-28/04 по-28/04 (Киев)

SPO_TN_KBP_ALT_002_16, c-26/04 по-05/05 (Киев)

SPO_TN_KBP_MAGIC_001_16, c-26/04 по-05/05 (Киев)

SPO_DJE_KBP_ALT_002_16, c-26/04 по-03/05 (Киев)

SPO_DJE_KBP_MAGIC_001_16, c-26/04 по-03/05 (Киев)

Европейское туристическое страхование


 

Умови комплексного страхування медичних витрат та від нещасного випадку при подорожах за кордон України

Витяг із ГЕНЕРАЛЬНОГО ДОГОВОРУ №G04/12
добровільного комплексного страхування медичних витрат та від нещасного випадку при подорожах за кордон України від 02 лютого 2013р.

ДОДАТОК №1
до ГЕНЕРАЛЬНОГО  ДОГОВОРУ  № G 04/12

Стаття 1. ПРОГРАМИ СТРАХУВАННЯ МЕДИЧНИХ ВИТРАТ

1. «Страхування медичних витрат»: Програма «А»Ліміти відповідальності
1.1організація та оплата вартості послуг швидкої (невідкладної) допомоги на місці виклику;  проведення первинних діагностичних заходів; надання медичної допомоги з використанням медикаментів в обсязі, необхідному для стану Застрахованої особи.100 %
1.2організація та оплата вартості послуг з медичного обслуговування та лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах; обстеження в необхідному для встановлення діагнозу обсязі; консультації лікарів; забезпечення медикаментами за призначенням лікаря (рецептами) для невідкладного лікування.100 %
1.3організація та оплата вартості послуг, пов’язаних із стаціонарним лікуванням, тобто: консультації лікарів, діагностика, лікування, невідкладне оперативне втручання, медикаментозне забезпечення, перебування в палатах стандартного типу, харчування за нормами, прийнятими в даному медичному закладі.  При цьому Страховик оплачує вартість лікування в межах своєї відповідальності (страхової суми), встановленої Договором, лише до того часу, коли стан здоров’я Застрахованої особи, за рішенням лікаря, дозволить евакуювати її до місця постійного проживання.100 %
1.4оплата вартості медикаментів, призначених для невідкладного лікування, або компенсація витрат в разі самостійного придбання в аптеці призначених лікарем медикаментів.100 %
1.5оплата вартості невідкладної допомоги, а саме:  стоматологічний огляд; рентгенівське дослідження;  видалення та пломбування зубів тимчасовими пломбами, обумовлені гострим запаленням м’яких тканин зуба та/або прилеглих до нього тканин або щелепною травмою, отриманою внаслідок нещасного випадку;1%
1.6організація та оплата вартості послуг з транспортування потерпілої Застрахованої особи до лікувального закладу, якщо стан здоров’я  Застрахованої особи не дозволяє пересуватися самостійно;100 %
1.7організація та оплата лікування Застрахованої особи у стаціонарі строком до 15 діб після закінчення періоду страхування, якщо це необхідно за медичними показаннями.100 %
1.8організація та оплата вартості комплексу послуг, пов’язаних із транспортуванням та медичним супроводом  Застрахованої особи із-за кордону до лікувального закладу, найближчого до місця постійного проживання  за  наявності медичних показань про можливість медичної евакуації.
   При цьому медична евакуація Застрахованої особи здійснюється лише за погодженням із Страховиком. Страховик не відшкодовує витрати на продовження лікування та реабілітацію Застрахованої особи після її повернення в країну постійного проживання. Якщо лікар, уповноважений Страховиком, вважає, що евакуація Застрахованої особи можлива, а Страхувальник (Застрахована особа) відмовляється від неї, Страховик негайно припиняє оплату вартості послуг з лікування Застрахованої особи.
100 %
1.9організація та оплата вартості комплексу послуг з транспортування тіла (репатріація) Застрахованої особи до митного кордону країни її попереднього постійного проживання.
    Необхідною умовою для організації репатріації є надання родичами померлої Застрахованої особи заяви-підтвердження про готовність забрати тіло після перетину державного кордону.
100 %
1.10оплата вартості ритуальних послуг з поховання тіла Застрахованої особи в країні за місцем смерті.
  Поховання за кордоном тіла Застрахованої особи здійснюється лише за погодженням із Страховиком.
10 %
1.11компенсація вартості послуг телефонного зв’язку Застрахованої особи або особи, що представляє її інтереси, із Страховиком з приводу повідомлення про страховий випадок. Екв.100 EURO/USD
«Страхування медичних витрат»: Програма «В»
 Ця Програма включає в себе умови Програми «А», а також додатково:
1.12*організація та оплата транспортування Застрахованої особи економічним класом в країну постійного проживання після лікування в стаціонарі по закінченню періоду страхування. При цьому Застрахована особа  передає Страховику невикористаний авіаквиток  чи  повернуті авіаперевізником кошти  за відмову від авіаперевезення по причині захворювання;економ-клас
1.13 *оплата витрат на перебування Застрахованої особи за кордоном, після закінчення чинності Договору, строком не більше 5 діб, якщо її  повернення до країни постійного проживання неможливе відразу після виписки із лікарні75 EURO/USD за добу
375 EURO/USD всього
1.14*оплата витрат на проживання  в готелі одного супутника Застрахованої особи за кордоном, після закінчення чинності Договору, строком не більше 5 діб, якщо Застрахована особа перебуває на стаціонарному лікуванні75 EURO/USD за добу
375 EURO/USD всього
1.15*компенсація вартості проїзду економічним класом в обидва кінці та проживання в готелі строком до 5-ти діб для одного із повнолітніх близьких родичів Застрахованої особи, якщо тривалість її стаціонарного лікування в країні тимчасового перебування перевищує 5 дібеконом-клас
75 EURO/USD за добу
375 EURO/USD всього
1.15*організація, оплата витрат на дострокове повернення до країни постійного проживання та, при необхідності, супровід дітей Застрахованої особи віком до 16 років у разі її госпіталізації або смертіеконом-клас
1.17%оплата вартості проїзду до країни постійного проживання одного супутника  Застрахованої особи у випадку її госпіталізації або смертіеконом-клас
1.18*оплата витрат на пошук та рятування Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку в горах, на морі, в джунглях або інших віддалених місцевостях.до 10%

Стаття 2. ІНШІ ВИДИ СТРАХУВАННЯ

2. «Страхування від нещасного випадку»
2.1тимчасова втрата працездатності внаслідок нещасного випадкуДо 30 %
2.2інвалідність внаслідок нещасного випадку:
   ІІІ групи
    ІІ  групи
    І    групи
60 %
75 %
100 %
2.3смерть внаслідок нещасного випадку.100 %
3. «Страхування цивільної відповідальності»
3.1відшкодування шкоди, завданої життю, здоров’ю третіх осіб в результаті ненавмисних дій Застрахованої особи 70 %
3.2відшкодування збитків, завданих майну третіх осіб в результаті ненавмисних дій Застрахованої особи30 %
3.3відшкодування збитків, завданих в результаті ненавмисних дій Застрахованої особи, які спричинили поломку або пошкодження взятого нею на прокат спортивного інвентарю1 %
3.4оплата послуг адвоката та перекладача для захисту прав Застрахованої особи у судовому процесі з адміністративних справ10 %
3.5внесення застави, необхідної для звільнення Застрахованої особи з-під арешту, який відбувся в результаті збитків, завданих ненавмисними діями Застрахованої особи10 %
4. «Страхування фінансових ризиків, пов’язаних із скасуванням або перериванням туристичної подорожі»
4.1Компенсація витрат, пов’язаних з неможливістю здійснення туристичної подорожі внаслідок раптової, непередбачуваної та ненавмисної події, яка сталася до дати початку туристичної подорожі, а саме:
  • смерть, раптове захворювання Застрахованої особи або члена її сім’ї, якщо необхідна присутність Застрахованої особи;
  • травми будь-якої складності, якщо є медичні приписи щодо заборони подорожі та необхідності лікування;
  • знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, впливу навколишнього середовища, навмисних або ненавмисних дій третіх осіб;
  • необхідність участі Застрахованої особи у судовому процесі, якщо він припадає на період запланованої туристичної подорожі і про нього не було відомо до моменту укладання договору на туристичне обслуговування;
  • неотримання в’їзної візи Застрахованою особою або ким-небудь із членів її сім’ї, що вказаний у договорі на туристичне обслуговування та супроводжує Застраховану особу під час подорожі, за умов своєчасної подачі документів у консульську установу на оформлення, відсутності раніше отриманої відмови у видачі візи до країни (країн), куди планується подорож для всіх учасників подорожі;
  • затримка видачі візи Застрахованій особі або кому-небудь із членів її сім’ї, що вказаний у договорі на туристичне обслуговування та супроводжує Застраховану особу під час подорожі, консульськими установами країн, де має здійснюватися подорож, внаслідок чого стає неможливим здійснити подорож у вказані у договорі на туристичне обслуговування строки.
  • офіційно об’явлені в місці постійного проживання Застрахованої особи або в місці заброньованої подорожі: стихійні лиха, страйки перевізників (передбачених договором на туристичне обслуговування), народні заворушення, епідемії, терористичні акти;
  • запізнення на рейс із України для здійснення оплаченої подорожі у зв’язку із нещасним випадком, офіційно об’явленим стихійним лихом, дорожньо-транспортною пригодою чи поломкою громадського транспортного засобу (крім таксі), на якому Застрахована особа прямувала до аеропорту (вокзалу), а також внаслідок запізнілого прибуття рейсу із іншого міста.
100 %
4.2Компенсація вартості заброньованих, але невикористаних послуг, у зв’язку з перериванням подорожі внаслідок раптової, непередбачуваної та ненавмисної події, яка сталася під час здійснення туристичної подорожі за кордоном, а саме:
  • смерть, нещасний випадок, раптовий розлад здоров’я Застрахованої особи або членів її сім’ї;
  • знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, впливу навколишнього середовища, навмисних або ненавмисних дій третіх осіб;
  • офіційно об’явлені в місці постійного проживання Застрахованої особи або в місці заброньованої подорожі: стихійні лиха, страйки перевізників (передбачених договором на туристичне обслуговування), народні заворушення, епідемії, терористичні акти;
100 %
4.3компенсація додаткових витрат на зворотній проїзд у зв’язку з перериванням подорожі.економ-клас
4.4Компенсація витрат на проживання, харчування та проїзд до іншого аеропорту/ вокзалу у зв’язку  із запізненням на рейс до наступного пункту подорожі або в Україну у зв’язку з нещасним випадком, офіційно об’явленим стихійним лихом, дорожньо-транспортною пригодою чи поломкою громадського транспортного засобу (крім таксі), на якому Застрахована особа прямувала до аеропорту (вокзалу), за умови, що були виконані всі вимоги та рекомендації перевізника, який здійснює перевезення, щодо порядку та строку виїзду;200 EURO/USD
4.5Компенсація витрат на проживання, харчування та проїзд до місця постійного проживання, у зв’язку із запізненням на рейс, на якому Застрахована особа прибула до України у зв’язку з нещасним випадком офіційно об’явленим стихійним лихом або з письмово підтвердженою технічною поломкою транспортного засобу, що призвело до запізнення на подальший оплачений внутрішній переїзд безпосередньо до постійного місця проживання.100 EURO/USD
5. «Страхування багажу»
5.1компенсація збитків внаслідок пошкодження, викрадення, знищення або втрати багажу100 %
5.2компенсація витрат на придбання товарів першої необхідності у зв’язку із затримкою багажу більше, ніж на 6 годин в країні тимчасового перебування10 %
5.3компенсація витрат на оформлення документів, необхідних для повернення в країну постійного проживанняНеобхідні витрати
5.4зворотна допомога у випадку втрати або викрадення грошових або інших платіжних засобів10 %

Стаття 3. УМОВИ СТРАХУВАННЯ

1. Загальні умови
1.1. Застрахована особа – фізична особа у віці до 75 років (станом на дату початку подорожі), про страхування якої укладений Договір. Застрахована особа може набувати прав та обов'язків Страхувальника. У випадках, якщо Застрахованими особами є не правочинні особи, наприклад, діти, страхове відшкодування виплачується особі, від імені якої був укладений договір на туристичне обслуговування.
1.2. Члени сім'ї застрахованої особи - чоловік / дружина, діти, батьки, рідні брати та сестри Застрахованої особи.
1.3. Страхова сума – грошова сума, в межах якої Страховик відповідно до умов страхування, зобов'язаний провести виплату при настанні страхового випадку. По окремих видах страхування та окремих страхових послугах, що вказані у цьому Договорі, встановлені відповідні ліміти страхової суми (ліміти відповідальності), в межах яких здійснюються страхові виплати. Розміри та валюта страхових сум вказуються у договорі страхування.
1.4. Франшиза – частина збитків, що не відшкодовується Страховиком згідно з Договором. За окремими видами страхування (крім страхування медичних витрат та від нещасного випадку) та окремими страховими послугами розміри франшизи зазначаються у Договорі.
1.5. Страховий платіж (страховий внесок, страхова премія) – плата за страхування, яку Страхувальник зобов'язаний внести згідно із Договором. Страховик має право застосовувати націнки або знижки до страхових платежів.
1.6. Націнки застосовуються у випадках страхування осіб у віці від 65 до 75 років, а також осіб, які під час дії Договору будуть займатися професійним спортом, роботою за винагороду та відпочинком із підвищеним ризиком, зокрема: з використанням механічних та інших засобів пересування та переміщення по суші, на воді, під водою та у повітрі (крім випадків, коли Страхувальник сплатив проїзд і є пасажиром пасажирського транспортного засобу), пересування на тваринах, а також заняття різноманітними видами боротьби, боксу, гірського, лижного, велосипедного, водного, пішохідного туризму, спелеотуризму та іншими аналогічними видами відпочинку.
1.7. Територія дії зазначається в Бордеро та у Свідоцтві як окрема країна або одна із географічних зон:
1.7.1. «Європа» (ЕUROPE): всі країни географічної Європи, країни Середземномор'я: Алжир, Єгипет, Ізраїль, Марокко, Туніс, Туреччина;
1.7.2. «Цілий світ» (WORLD): всі країни світу.
1.8. Страхові суми на кожну Застраховану особу по кожному виду страхування, а також розміри франшиз та Програма страхування вказуються у Свідоцтві (Додаток №3).
1.9. Страхувальник/Застрахована особа згідно Закону України №2297-VI «Про захист персональних даних» надає згоду на використання та обробку своїх персональних даних та передачу третім особам, які мають доступ до даних та відповідним державним органам, фондам, а також для використання їх в групі ERV, ERGO. Про місце знаходження бази повідомлений, з правами, відповідно до ст.. 8 Закону №2297-VI, ознайомлений.

2. По страхуванню медичних витрат
2.1. Предметом страхування є майнові інтереси Застрахованої особи, що не суперечать чинному законодавству України, пов'язані з життям, здоров'ям та непередбаченими медичними та додатковими витратами.
2.2. Особа може бути застрахованою за Програмою «А», яка включає в себе мінімально необхідний перелік медичних послуг, вартість яких оплачується Страховиком, або за Програмою «В», що має розширений перелік послуг.
2.3. Страхова подія (страховий ризик) - певна подія, на випадок якої здійснюється страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання. Страховими подіями (страховими ризиками) визнаються події, що сталися із Застрахованою особою в період і на території чинності договору страхування, а саме:
2.3.1. раптове захворювання Застрахованої особи;
2.3.2. тілесні ушкодження Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
2.3.3. смерть Застрахованої особи внаслідок раптового захворювання і нещасного випадку.
2.4. Страховим випадком є документально підтверджені витрати на оплату вартості наданих Застрахованій особі медичних та інших, передбачених Договором страхування послуг, внаслідок настання страхового ризику.
2.5. По страхуванню медичних витрат виключенням є територія України, а також країни постійного або переважного проживання Застрахованої особи.
2.6. Початок та завершення терміну дії договору страхування медичних витрат:
2.6.1. Страховий захист починається з моменту проходження Застрахованою особою прикордонного контролю України при виїзді за кордон або з 00 годин за Київським часом дня, вказаного як початок дії договору страхування (за датою, що настала пізніше).
2.6.2. Страховий захист закінчується в момент проходження Застрахованою особою прикордонного контролю України при поверненні з-за кордону або о 24 годині за Київським часом дня, вказаного як закінчення дії Договору (за датою, що настала раніше).

Стаття 4. ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Загальні
1.1. Ви можете зв'язатися зі Страховиком:
• з питань страхових подій, що не вимагають надання медичної допомоги,
• з питань отримання страхових виплат,
• для отримання консультацій по страхуванню,
• а також з інших питань, пов'язаних із страхуванням
за номером телефону: +38 044 220 00 07
(в робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, в п'ятницю - до 17.00)

1.2. В будь-якому випадку Застрахована особа (Страхувальник) зобов'язана заявити Страховику про настання страхової події в такі терміни:
1.2.1. в разі захворювання або нещасного випадку – не пізніше 30 календарних днів від дати настання страхової події,
1.2.2. в разі нанесення шкоди життю та здоров'ю або майну третіх - не пізніше 3-х календарних днів від дати настання події,
1.2.3. у випадку виникнення причин, внаслідок яких неможливо здійснити раніше заброньовану туристичну подорож - не пізніше 24 годин від дати настання таких причин, не враховуючи вихідні та святкові дні, повідомити туристичну компанію та страховика,
1.2.4. у випадку знищення, пошкодження або запізнення багажу - не пізніше 24 годин від дати настання події, не враховуючи вихідні та святкові дні.

2. По страхуванню медичних витрат
2.1. При настанні страхового випадку передбаченого Програмою страхування, Страхувальнику, Застрахованій особі або особам, які представляють інтереси Застрахованої особи, необхідно терміново повідомити про подію в будь-який час за телефоном екстреного виклику ПрАТ «Європейське туристичне страхування», враховуючи країну тимчасового перебування Застрахованої особи:

Країна, де тимчасово знаходиться туристНомер
телефону
Назва
асистанської компанії
ЄГИПЕТ+ 20 122 000 19 04Egypt In-Touch Assistance
ТУРЕЧЧИНА+90 242 248 14 74Kaliptus M.A.C.
АНДОРРА, ГРЕЦІЯ,
 ІСПАНІЯ, ІТАЛІЯ,
ПОРТУГАЛІЯ, ФРАНЦІЯ,
ДОМІНІКАНСЬКА РЕСПУБЛІКА,
КРАЇНИ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
+3 491 387 30 33MESA Asistencia
БОЛГАРІЯ+359 52 31 55 88BulAssist
Інші країни+420 221 860 652EuroAlarm Assistance

При цьому необхідно повідомити:
• Прізвище та ім'я Застрахованої особи;
• Номер контактного телефону;
• Місце знаходження (країну, місто, готель і т.п.);
• Номер Договору страхування;
• Повідомити що відбулося і яка потрібна допомога.
2.2. Якщо Ви не маєте можливості зв'язатися з асистуючою компанією або ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов'язаного з необхідністю надання термінової медичної або іншої допомоги, Вам необхідно звернутися до найближчого медичного закладу або до лікаря.
2.3. Обов'язково пред'явити документ про страхування (Свідоцтво).
2.4. Оплатити, якщо буде потрібно, надані медичні послуги.
2.5. У випадку самостійної оплати Застрахованою особою медичних послуг, в медичному закладі необхідно отримати:
• довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
• рецепти, виписані Застрахованій особі лікуючим лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
• деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
• документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції, тощо);
• рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час та вартість кожної розмови.

3. По страхуванню від нещасного випадку
3.1. Дії, передбачені пунктом 2 Статті 4.
3.2. Отримати протокол або офіційну довідку про нещасний випадок.

4. По страхуванню цивільної відповідальності
4.1. При настанні страхової події Страхувальник (Застрахована особа) зобов'язана негайно, але не пізніше трьох днів після того, як їй мало стати чи стало відомо про подію, що може стати підставою для пред'явлення позову, повідомити про це Страховика за вказаним у договорі номером телефону: +38 044 220 00 07 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю – до 17.00), та надати заяву з детальним викладом такої інформації:
• яким чином, де і коли було завдано збитків третій особі,
• імена (назви) та адреси всіх осіб, яким завдано збитків,
• прізвища, імена та адреси свідків,
• опис характеру та місцезнаходження будь-яких пошкоджень чи збитків, які є наслідком страхової події.
4.2. Надати Страховику документи, зазначені у пункті 1.7 Статті 6, а також інші документи, що характеризують обставини страхового випадку (протокол опиту свідків, заява потерпілої особи, довідка із поліції, пропозиції досудового урегулювання і т.п.), та безумовно підтверджують вину Застрахованої особи і обґрунтовують розмір нанесеного збитку.
4.3. Якщо Страхувальнику (Застрахованій особі) пред'явлена претензія, то він зобов'язаний негайно відправити на адресу Страховика копію листа, постанови суду, позовної вимоги, виклику до суду, повідомлення, повістки суду, будь яких інших документів, отриманих у зв'язку із претензією.
4.4. Якщо справа по страховій події передається до суду, Страхувальник (Застрахована особа) за вимогою Страховика зобов'язаний передати йому повноваження (доручення) на ведення справи та представлення своїх інтересів у всіх судових інстанціях. Розгляд справи може здійснюватися лише за законами України або країни тимчасового перебування Застрахованої особи. Страховик має право, але не зобов'язаний ні при яких обставинах, брати на себе і здійснювати від імені Страхувальника захист по будь-якій претензії і має повну свободу дій при веденні будь яких судових справ та урегулюванні будь-якої претензії. Прийнявши на себе захист по претензії, має право відмовитися від такого захисту.
4.5. Страхувальнику (Застрахованій особі) за умовами цього Договору заборонено без узгодження із Страховиком проводити будь-які переговори з позивачем або його представниками по досудовому урегулюванню справи, здійснювати відшкодування, признавати частково або повністю вимоги, пред'явлені йому у зв'язку із страховою подією, а також без згоди Страховика приймати на себе будь-які прямі чи непрямі зобов'язання по урегулюванню таких вимог.
4.6. Страхова виплата здійснюється потерпілій третій особі, яка визначена судом, або відшкодовується Страхувальнику (Застрахованій особі), якщо він по узгодженню із Страховиком самостійно розрахувався із потерпілою третьою особою. Сума страхових виплат чи страхових відшкодувань, включаючи всі податки, не може бути більшою страхової суми по страхуванню цивільної відповідальності під час подорожі, встановленої цим Договором, та відповідних лімітів відповідальності Страховика.
4.7. Виплата страхового відшкодування здійснюється в порядку надходження правомірних вимог про відшкодування збитків.

5. По страхуванню фінансових ризиків, пов'язаних зі збитками внаслідок відміни туристичної подорожі або її дострокового переривання
5.1. При настанні події, що має ознаки страхового випадку Застрахована особа, або особа, що представляє її інтереси зобов'язана протягом 24 годин (не враховуючи вихідні та святкові дні) з моменту настання страхового випадку повідомити про це Страховика за телефоном: +38 044 220 00 07 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю – до 17.00);
5.2. У випадку недотримання строків повідомлення, обґрунтувати це у письмовій формі. У заяві мають бути вказані характер та обставини страхової події, назва, адреса та реквізити суб'єкта туристичної діяльності, який організовував поїздку, дата виїзду, вартість подорожі, сума сплачених суб'єкту туристичної діяльності коштів.
5.3. Страхувальник (Застрахована особа) зобов'язаний надати Страховику протягом 30 календарних днів від дати настання страхового випадку (неотримання візи або іншої причини відмови від запланованої подорожі, переривання подорожі чи запізнення на рейс) всі необхідні документи, які обґрунтовують причину настання страхового випадку та розмір завданого збитку.
5.4. У випадку смерті Застрахованої особи спадкоємець зобов'язаний надати Страховику протягом 30 днів від дати прийняття спадщини всі необхідні документи, які обґрунтовують причину настання страхового випадку та розмір завданого збитку.

6. По страхуванню багажу
Дії Страхувальника (Застрахованої особи) при настанні страхового випадку. При настанні із застрахованим багажем події, яка має ознаки страхового випадку, Страхувальник (Застрахована особа) зобов'язаний:
6.1. негайно як тільки буде виявлено факт втрати, повного або часткового пошкодження багажу, а також запізнення, повідомити про це посадових осіб перевізника, якщо багаж був переданий під його відповідальність ( в усіх інших випадках - в місцеві правоохоронні та інші офіційні органи, шляхом подання письмової заяви про втрату, повне або часткове пошкодження багажу);
6.2. негайно як тільки буде виявлено факт втрати, повного або часткового ушкодження багажу повідомити посадових осіб готелів, пансіонатів, будинків відпочинку тощо або автостоянки, гаражу, транспортних організацій;
6.3. у випадку пограбування, викрадення чи випадкової втрати платіжних засобів – негайно звернутися до місцевих правоохоронних органів із письмовою заявою;
6.4. отримати підтверджуючі факт втрати (пошкодження, запізнення багажу) документи від зазначених установ;
6.5. протягом 24 годин (не враховуючи вихідні та святкові дні) з моменту настання страхового випадку повідомити про це Страховика за телефоном: +38 044 220 00 07 (у робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, у п'ятницю – до 17.00);
6.6. здійснити заходи по рятуванню пошкодженого багажу та зменшенню можливої шкоди;
6.7. протягом 30 (тридцяти) календарних днів після закінчення подорожі надати Страховику заяву про страхову виплату та всі необхідні документи для подальшого прийняття рішення щодо здійснення страхового відшкодування.

ПРОДОВЖЕННЯ

© 2004-2015 ООО "ОАЗИС ТРЕВЕЛ УКРАИНА"
г. Киев: 04071, Украина, г. Киев, ул. Почайнинская 25/49, вход с улицы Нижний Вал. Станция метро "Контрактовая Площадь".
Tелефон: +38 0(44) 425 96 36 (многоканальный), Факс: +38 0(44) 425 96 33, email: info@oasis.com.ua
Экскурсии в Тунисе Экскурсии по острове Джерба